"Do widzenia, do jutra"

opublikowano: 19 lipca 2016
"Do widzenia, do jutra"
fot. wSieci

Korespondencja dotycząca tekstu Krzysztofa Feusette’a wywołała w redakcji tygodnika „wSieci” dużą wesołość.

Jeden tekst, a tyle radości! Korespondencja dotycząca tekstu Krzysztofa Feusette’a wywołała w redakcji tygodnika „wSieci” dużą wesołość. Redakcja uznała, że czytelników nie może pozbawiać tej uciechy i drukuje wszystkie sprostowania. W tym numerze ze względów prawnych nie możemy komentować tych frapujących komunikatów, ale autor artykułu „Do widzenia, do jutra”, uczyni to wkrótce – czytamy na łamach nowego wydania tygodnika „wSieci”. 

Monika Olejnik, Tomasz Lis, Piotr Kraśko, Jarosław Kuźniar – bez nich platformerska propaganda nie zyskałaby tylu wyznawców. Wraz z wyborczą przegraną w ich karierach także coś się kończy, a niewiele zaczyna – tak pisał w czerwcowym numerze „wSieci” Krzysztof Feusette. Niestety materiał nie spodobał się bohaterom tekstu, którzy zasypali redakcję sprostowaniami. 

Ze sprostowań dowiadujemy się choćby, że Tomasz Lis nie oddaje się hejterstwu w Intenecie, a Jarosław Kuźniar jest rzetelnym i niezależnym, a nawet aktywnym dziennikarzem. 

Można się z nich dowiedzieć rzeczywiście bardzo ważnych i ciekawych rzeczy. Otóż:

Nieprawdziwa jest informacja podana w materiale prasowym „Do widzenia, do jutra” opublikowanym w dniu 13.06.2016 r. w tygodniku „wSieci”, że Tomasz Lis działa jak polityk, oddaje się hejterstwu w Internecie i w tygodniku oraz że przekształcił tygodnik „Newsweek Polska” w propagandowy biuletyn. Podpisano: Tomasz Lis.

Nieprawdziwa jest też informacja (…), że Jarosław Kuźniar jest tuzą platformerskiego mainstreamu, że widzowie są znudzeni Jarosławem Kuźniarem, że opinie o oglądalności wyrażają wyniki trzech kolejnych wyborów oraz że Jarosław Kuźniar jako gwiazda małego ekranu gaśnie w oczach. Jarosław Kuźniar pozostaje rzetelnym i niezależnym oraz aktywnym zawodowo dziennikarzem niezwiązanym z jakąkolwiek partią polityczną. Podpisano: Jarosław Kuźniar.

Ze sprostowań wynika też, że nie jest prawdą, iż „czasopismo „Newsweek Polska” należy do niemiecko-szwajcarskiego właściciela”. Jak to? Zapytają Czytelnicy… Otóż w sprostowaniach czytamy, że „Wyłącznym wydawcą czasopisma „Newsweek Polska” jest polska spółka prawa handlowego Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.”

Jeszcze? Więcej sprostowań nadesłanych po artykule Krzysztof Feusette’a „Do widzenia, do jutra” we „wSieci”, w sprzedaży już od 18 lipca br., także w formie e-wydania na http://www.wsieci.pl/e-wydanie.html.



 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła