Jak znaleźć fachowca w 5 minut?

opublikowano: 9 września 2017
Jak znaleźć fachowca w 5 minut? lupa lupa

Czasami nawet najdrobniejsze awarie potrafią sparaliżować funkcjonowanie firmy. Znane powiedzenie mówiące o złośliwości rzeczy martwych lubi się niestety sprawdzać, a biurowe sprzęty potrafią ulec awarii wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne. Spowodowane przez przeróżne usterki przestoje w każdym biznesie oznaczają z kolei straty, a poszukiwania solidnego fachowca mogą nieraz zająć sporo czasu. Nawet gdy uda się znaleźć firmę dokonującą błyskawicznych napraw, to takie usługi bywają zazwyczaj dość drogie. Warto więc poszukać rozwiązań, które pozwolą na uniknięcie dodatkowych kosztów i zapewnią ciągłość funkcjonowania firmy.

Pomocy! Mamy problem

Stresujące sytuacje, takie jak nagła awaria w firmie wymagają podejmowania szybkich decyzji. Kiedy z kranu leje się woda lub nie działa sprzęt, jedynym wyjściem wydaje się wezwanie fachowca. Naprawa wydaje się najtańszym i najbardziej ekologicznym rozwiązaniem.

Poszukiwania profesjonalnej pomocy mogą być długotrwałe i frustrujące. Dziesiątki telefonów, porównywanie ofert i cen, przeglądanie internetowych opinii i porad mogą zmarnować naprawdę wiele czasu. Pośpiech bywa złym doradcą i dobrze być przygotowanym na taką ewentualność wcześniej.


Gdzie zgłosić awarię?

Awaria prądu - Pogotowie Energetyczne (tel. 991)

Problemy z kanalizacją - Pogotowie Wodno-Kanalizacyjne (994)

Awaria instalacji gazowej - Pogotowie Gazowe (992)

Przede wszystkim poinformuj administrację budynku – jeśli to problem z kablami, gazem czy wodą to warto też skontaktować się z właściwym pogotowiem dedykowanym takim zgłoszeniom.

Jeśli korzystasz z dodatkowego ubezpieczenia (np. Energiczni fachowcy - Pakiet Standard lub Energiczni fachowcy – Pakiet Premium, Spółki ENERGA – OBRÓT S.A.) to w ciągu kilku minut, przez telefon, możesz zgłosić awarię i umówić wizytę fachowca. Takie rozwiązania, dostępne są 24 godziny na dobę przez cały tydzień. W przypadku nagłej awarii nie musisz martwić się o pisemne składanie zgłoszenia. W trakcie rozmowy z konsultantem umawiasz się na spotkanie ze specjalistą i wiesz, że zgłoszenie zostanie rozpatrzone w możliwie najkrótszym czasie. Dodatkowo, takie ubezpieczenie daje gwarancję wykonanej usługi i gwarancję pokrycia kosztów materiałów i części użytych podczas naprawy.

 

Dodatkowe korzyści

Pośpiech często bywa złym doradcą. Presja czasu może sprawić, że skusimy się na niesprawdzoną ofertę, która na pierwszy rzut oka wyda się atrakcyjna. Łatwo wtedy trafić na nierzetelnego pracownika, którego efekty pracy nie będą zadowalające. Zamiast rozwiązać problem, przysporzy on dodatkowych kłopotów. Z drugiej strony, usługi szybkich napraw potrafią sporo kosztować, a wystawiony rachunek może poważnie nadwyrężyć firmowy budżet.

Wybierając ofertę dodatkowego ubezpieczenia dla małej lub średniej firmy warto wziąć pod uwagę kilka szczegółów. Po pierwsze – jakie usługi dostaniesz w ramach umowy? Czy pakiet obejmuje zarówno specjalistów takich jak ślusarz, elektryk czy również serwis urządzeń biurowych.

Sprawdź też czy w przypadku skomplikowanych napraw uzyskasz pomoc w transporcie i przechowywaniu ocalałego mienia firmy. Przechowywanie urządzeń w trakcie prowadzonych prac zabezpieczy je przed uszkodzeniami i pozwoli uniknąć dodatkowych kosztów. Zwróć też uwagę na dodatkowe korzyści np. wsparcie ekipy sprzątającej i pomoc w usunięciu szkód.

Pakiet usług może okazać się naprawdę korzystnym rozwiązaniem dla niedużych przedsiębiorstw. Dzięki uzyskanej pomocy Twoja firma będzie mogła funkcjonować bez zbędnych przerw. Każdy dzień, a nawet godzina przestoju jest równoznaczna z utratą potencjalnych zysków i w konsekwencji może okazać się niezwykle kosztowna. Warto rozważyć takie rozwiązanie, ponieważ pozwoli ono poradzić sobie z wieloma uciążliwymi problemami i pozwoli skupić się na rozwoju i prowadzeniu przedsiębiorstwa.



 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła