Kolejny sukces tygodnika „wSieci”. Dziękujemy!

opublikowano: 9 grudnia 2014
Kolejny sukces tygodnika „wSieci”. Dziękujemy! lupa lupa
Fot. Facebook

Tygodnik „wSieci” angażuje czytelników na Facebooku.

 

Profil największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce – „wSieci” na portalu Facebook od dłuższego czasu znajduje się w czołówce najbardziej angażujących użytkowników stron społecznościowych. Według ostatnich danych „wSieci” jest w pierwszej dziesiątce wszystkich polskojęzycznych profili na Facebooku pod względem interaktywności. Tygodnik zajął też drugie miejsce w rankingu profili prasowych w tej samej kategorii (Interactivity Index).


W listopadowym zestawieniu Fanpage Trends dostępnym na stronie sotrender.pl  profil tygodnika (www.facebook.com/gazetawsieci) odnotował po raz kolejny bardzo dobre wyniki! W kategorii „prasa”, która zestawia wszystkie tytuły prasowe na rynku (posiadające profil na Facebooku) „wSieci” wyróżnił się w zestawieniu najbardziej angażujących stron, zajmując 5 miejsce z wynikiem 36 203 zaangażowanych sympatyków. Było to aż 39% wszystkich fanów zrzeszonych w ramach profilu. Taki odsetek zaangażowanych użytkowników profilu dał tygodnikowi  drugie miejsce w tym zestawieniu. Więcej swoich fanów zaangażował jedynie profil Glamour.pl (40 proc.), a mniej m.in. „Przegląd Sportowy”, „Newsweek” i „Polityka”.  


- Cieszy fakt, że tygodnik „wSieci” jest lubiany i angażuje uwagę czytelników także na Facebooku, Nasz profil polubiło już prawie 100 tysięcy fanów. Dziękujemy wam za tę aktywność i mnóstwo opinii na temat tygodnika – mówi Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „wSieci”. - Zaangażowanie użytkowników profilu rośnie z miesiąca na miesiąc. Dostajemy coraz więcej komentarzy, sugestii, a także informacji o wydarzeniach lokalnych. Cieszę się, że nasz profil, podobnie jak tygodnik wywołuje takie emocje.


Doskonały wynik profil osiągnął w rankingu najbardziej interaktywnych stron w kategorii prasa. Tygodnik „wSieci” dał się wyprzedzić jedynie „Faktowi”, któremu zdecydowanie łatwiej osiągnąć taki wynik ze względu na liczbę fanów wynoszącą ok. 300 000 (wSieci w listopadzie przekroczyło 90 000). Cieszy natomiast, że osiągnięty wynik interactivity index – 1 375 367, oprócz sukcesu w kategorii prasa, dał tygodnikowi „wSieci” 9 miejsce wśród wszystkich polskojęzycznych profili na Facebooku!


- Duży wpływ na dobry wyniki profilu ma komunikacja prowadzona w godzinach wieczornych. Największą aktywność użytkowników odnotowujemy między godziną 20:00 a 22:00, co pokazuje, że duży odsetek sympatyków profilu angażuje się dopiero, gdy ma chwilę wolną od codziennych obowiązków i traktuje komunikację na profilu jako podsumowanie wydarzeń z całego dnia – zaznacza Dawid Jażdżewski z Apella SA, odpowiedzialny za komunikację na profilu „wSieci”.


Biorąc pod uwagę współczynnik Relative Interactivity (zależność interaktywności do liczby fanów) wśród 15 najbardziej interaktywnych profili w Polsce, fanpage tygodnika zajął drugie miejsce, przed profilami Fakt.pl, TVN24.pl czy Onet Wiadomości. Oznacza to, że fani tygodnika „wSieci” angażują się w dyskusje, komentują i udostępniają informacje z profilu znacznie częściej niż użytkownicy pozostałych stron.


Za komunikację na profilu Facebook odpowiedzialna jest agencja Apella (www.apella.com.pl). Wyniki badania Fanpage Trends dostępne na stronie:

www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201411/pl_wszystkie#trends



 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła