Polacy poszukują luksusu

opublikowano: 18 września 2013
Polacy poszukują luksusu lupa lupa
sxc.hu

Czy linie lotnicze Emirates kupią polski LOT, dlaczego Emirates wybrał Warszawę a nie Berlin, jakie zmiany Emirates wprowadzi na polski rynek lotniczy o tym w rozmowa z Maciejem Pyrką, Country Managerem linii Emirates na Polskę dziś na wGospodarce.pl.

"Polacy bardzo dobrze odebrali Emirates, o czym najlepiej świadczy liczba 78 tysięcy pasażerów, którzy skorzystali z połączenia z Warszawy do Dubaju i dalej. Linie lotnicze Emirates są dokładnym odbiciem Dubaju oraz tego, co to miasto reprezentuje, czyli nowoczesności i kosmopolityzmu. Moje kariera zawodowa ma korzenie w Londynie i porównując oba te miasta nadal uważam, że Dubaj jest bardziej kosmopolityczny, niż stolica Wielkiej Brytanii. Tylko 18 proc. mieszkańców Dubaju to Arabowie, a pozostali stanowią miks narodowościowy. Takie też są linie lotnicze Emirates, czyli prawdziwie globalne i otwarte, czego przykładem może być nasz personel pokładowy, który mówi w ponad 120 językach."

Jak postrzegają linie Emirates polskich klientów?

"Polacy niczym nie różnią się od innych narodów - doceniają dobrą jakość i oczekują jej w każdej dziedzinie życia. Emirates są jedyną linią lotniczą operującą do i z Polski oferującą tak wysoką jakość obsługi. W naszym pojęciu luksus to nie złote klamki, ale doskonały produkt pokładowy w szerokim rozumieniu, przykładowo indywidualne kabiny w klasie pierwszej, Spa i bar na pokładzie A380, czy też bezpłatna usługa szoferska dla pasażerów klasy biznes i pierwszej."

Pełen wywiad dostępny na wGospodarce.pl!



 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła