Reklama

Grupa docelowa

  • kobiety i mężczyźni w wieku 35-60 lat
  • mieszkający w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców
  • osoby, dla których ważne są następujące wartości: rodzina i przyjaciele, zdrowie, uczciwość, praca zawodowa, wiara i szacunek innych ludzi
  • poszukujący syntezy, opracowania wielu informacji z różnych mediów
  • poszukujący opinii i innych ciekawych treści
  • potrzebujący dobrej, konserwatywnej, rodzinnej prasy w domu, na uczelni

Korzyści ze współpracy

  • Reklama na łamach nowego oryginalnego pisma
  • Możliwość dopasowania oferty do preferencji zamawiającego
  • Reklama za pośrednictwem gazety jest potwierdzeniem wiarygodności i rzetelności firmy
  • Precyzyjne dotarcie z ofertą firmy do potencjalnych klientów
  • Gwarancja etycznego otoczenia przekazu reklamowego
 
 
 
 

Dane wydawnicze

Segment: tygodniki opinii
Cykl wydawniczy: tygodnik
Dystrybucja: kolporterska, ogólnopolska

Objętość podstawowa: 116 stron
Cena podstawowa: 5,90 zł
Format: 205 mm x 267 mm

 
 

Projekty specjalne:

Katarzyna Marchewka
Business Development Director
tel. 603 097 503
katarzyna.marchewka@fratria.pl

 

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła