"Sieci”: Polityczna strategia LGBT+

opublikowano: 24 czerwca 2020
"Sieci”: Polityczna strategia LGBT+
Fratria/Sieci

"Potężny atak wymierzony w prezydenta Andrzeja Dudę po ogłoszeniu Karty rodziny to sygnał ogromnie ważny".

Potężny atak wymierzony w prezydenta Andrzeja Dudę po ogłoszeniu Karty rodziny to sygnał ogromnie ważny. Dla rewolucjonistów kulturowych, których celem jest rozbicie rodziny, zateizowanie i zdemoralizowanie społeczeństwa, to poważna przeszkoda w realizacji ich planów – pisze Marzena Nykiel na łamach nowego wydania tygodnika „Sieci”.

Redaktor naczelna portalu wPolityce.pl omawia działania składające się na polityczną strategię środowiska LGBT+. Zauważa: Niebywałe, z jakim impetem opozycja i środowiska LGBT+ uderzyły w prezydenta Andrzeja Dudę za podpisanie Karty rodziny. Bo choć sama karta nie miała w sobie żadnej intencji wykluczającej, a prezydent nie powiedział niczego, co dyskryminowałoby konkretne osoby, zadziałała zasada „uderz w stół, a nożyce się odezwą”. Prześcigano się w manipulacjach i przekłamaniach, byle tylko opinia publiczna w kraju i na świecie uwierzyła, że homofobiczny prezydent Polski dyskryminuje ludzi.

Autorka zaznacza, że środowisko to jest dobrze organizowane: Wystarczy prześledzić dokumenty, programy i wytyczne organizacji LGBT+, by się przekonać, że nie działają na oślep ani nie ograniczają się jedynie do manifestowania swoich przekonań podczas marszów równości. Mają precyzyjnie wyznaczone cel, strategię, plan polityczny i kalendarz wdrożeń. Cel główny to „zmiana polskiego prawa na rzecz uprzywilejowania osób homoseksualnych, biseksualnych, transseksualnych i innych” oraz wprowadzenie homomałżeństw w 2025 r.

Nykiel wskazuje także na konkretną organizację związaną z tymi działaniami: Za przeprowadzenie rewolucji kulturowej i prawnej w Polsce odpowiada Stowarzyszenie Miłość nie Wyklucza […]. Stowarzyszenie przygotowało szczegółowy dokument „Strategia wprowadzenia równości małżeńskiej w Polsce na lata 2016–2025”. Przedstawia w nim swoją wizję Polski, metody, którymi ma zamiar urobić opinię publiczną, wpłynąć na polityków i zmienić polskie prawo. Nie kryje, że celem jest szeroko pojęta afirmacja związków jednopłciowych. Autorzy strategii doskonale rozumieją, że w obecnym stanie politycznym ich starania stoją w miejscu. […] jednoznacznie wskazują, że do realizacji ich celu konieczne jest osłabienie PiS oraz wprowadzenie do Sejmu sprzymierzeńców z opozycji pozaparlamentarnej.

Autorka opisuje też sposoby, które mają być użyte do uzyskania celów: Ze zmianą myślenia społecznego wiążą duże nadzieje. Zalecają wykorzystanie w tym celu mediów mainstreamowych, zaktywizowanie organizacji LGBT+, celebrytów, autorytetów, ustawienie narracji antyrządowej, wywołanie buntu obywatelskiego i niepokojów ulicznych […]. W strategii widać wyraźne postawienie na czynniki międzynarodowe. Aktywiści liczą, że naciski zewnętrzne złamią polski rząd […]. Dokument zawiera również analizę czynników społecznych, uwzględniającą rosnący trend konserwatywny, który autorzy uznają z góry za homofobiczny […]. Z drugiej strony podkreślają, że ruch LGBT+ w Polsce staje się coraz lepiej zorganizowany i sprawny.

Nykiel w podsumowaniu przestrzega: Jak widać, środowiska LGBT+ nie odpuszczą. Zrobią wszystko, by ich cele zostały zrealizowane. Część z nich już została wdrożona z dużą sprawnością. Ówczesna opozycja pozaparlamentarna jest dziś w Sejmie, Senacie i europarlamencie. Nie przebierają w środkach. Jest też co najmniej kilku kandydatów na prezydenta RP, którzy spełnią wytyczne „Strategii wprowadzenia równości małżeńskiej w Polsce na lata 2016–2025”. Wszystko jest jasne, zaplanowane i precyzyjnie określone. Czy kogoś więc dziwi jeszcze ten zmasowany atak na prezydenta Dudę? Jest jedynym liczącym się kandydatem, który może udaremnić te plany.

Więcej w najnowszym numerze „Sieci”, w sprzedaży od 22 czerwca br., także w formie e-wydania na http://www.wsieciprawdy.pl/e-wydanie.html.

W tygodniku również dodatek specjalny „Kupuję bo polskie” i naklejka z logo kampanii – warto umieścić ją w widocznym miejscu, by promować konsumencki patriotyzm. Polecamy.

Zapraszamy też do subskrypcji tygodnika w Sieci Przyjaciół – www.siecprzyjaciol.pl i oglądania ciekawych audycji telewizji wPolsce.pl.



 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła