Świetne wyniki profilu wSieci

opublikowano: 14 grudnia 2015
Świetne wyniki profilu wSieci

„wSieci” na Facebooku najbardziej interaktywnym tygodnikiem w Polsce!

W listopadowym podsumowanie Fanpage Trends opisującym działania polskich fanpage’y na Facebooku po raz kolejny wysoko w kategorii „prasa” znalazł się profil tygodnika „w Sieci”. Zarówno w kategorii najbardziej interaktywnych stron, jak i pod względem „obsługi klienta” wyprzedził wszystkie tygodniki opinii!

Biorąc pod uwagę wszystkie tytuły prasowe zajął w najważniejszych kategoriach drugie miejsca – w pierwszym przypadku dając się wyprzedzić Fakt24.pl, a w drugim… co było wielką niespodzianką miesięcznikowi „wSieci HISTORII”. Profil miesięcznika historycznego wydawanego przez spółkę Fratria jest dużo mniejszy od tuzów zestawienia, stąd wyróżnienie staje się cenniejsze. Co ciekawe profil „wSieci HISTORII” był jedynym tytułem historycznym w szerokiej czołówce rankingu medialnego.

Tygodnik „w Sieci” od chwili pojawienia się na Facebooku angażuje duży odsetek fanów, w listopadzie 2015 r było to aż 43 proc. wszystkich użytkowników, którzy „lubią” profil „w Sieci” dając się wyprzedzić jedynie „Glamour”, które zaangażowało aż 55 proc. sympatyków. Tygodnik pozostawił w tyle takie profile jak „Gazeta Wyborcza” (42%), „Wprost” (34%) czy „Newsweek Polska” (30%).

 „w Sieci” utrzymuje się w czołówce wszystkich profili polskojęzycznych pod względem interaktywności zajmując w omawianym okresie 15 miejsce w Polsce.

- W listopadzie profil tygodnika poprawił wszystkie wskaźniki w porównaniu do października. Jest to o tyle ciekawe, że październik był miesiącem wyborów parlamentarnych i wszelkie komunikaty z tym związane były bardzo angażujące. Cały czas staramy się rozwijać, dlatego też komunikację wzbogaciliśmy o materiały video – w ostatnim miesiącu publikując m.in. materiał z urodzin tygodnika - https://www.facebook.com/gazetawsieci/videos/vb.373046469444636/924503614298916/?type=2&theater   - podsumowuje Dawid Jażdżewski z agencji Apella odpowiedzialny za komunikację „wSieci” w mediach społecznościowych.

Komunikację interaktywną tytułów prasowych Fratrii przygotowuje agencja Apella (www.apella.com.pl).



 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła