E-prenumerata

i

tylko 9,99 zł za miesiąc

Tygodnik „wSieci” poprawia sprzedaż – w grudniu o ponad 6 procent więcej niż w listopadzie

opublikowano: 20 lutego 2014

Z opublikowanych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy danych wynika, że tygodnik „wSieci” umocnił w grudniu ub. roku swoją pozycję w czołówce najchętniej kupowanych tygodników opinii w Polsce. Sprzedaż ogółem odważnego tygodnika młodej Polski wyniosła 88 tys. 175 egzemplarzy i jest wyższa od sprzedaży w listopadzie 2013 roku o 6,6 proc.

Tygodnik „wSieci” ukazujący się od listopada 2012 roku, od początku spotkał się z niezwykłym zainteresowaniem czytelników. Od wielu miesięcy jest czwartym, po „Gościu niedzielnym” (154.400), „Polityce” (140.009) i „Newsweeku” (134.428) pismem pod względem wysokości sprzedaży. Niższą sprzedaż zanotowały tygodnik „Do Rzeczy” (74 tys. 689), „Wprost” (60 tys. 357) i „Gazeta Polska” (50 tys. 869)*. W grudniu 2013 „wSieci” zanotowało wzrost w sprzedaży ogółem o 5,4 tys. egz. w stosunku do listopada 2013. „Do Rzeczy” – o 2,2 tys. egz., a „Gazeta Polska” o 1,1 tys. egz.*

- Wzrost sprzedaży w grudniu cieszy, tym bardziej, że utrzymujemy pozycję tygodnika najchętniej wybieranego przez czytelników poszukujących uczciwej publicystyki, odważnego dziennikarstwa śledczego i ciekawych materiałów o edukacji, wychowaniu, rodzinie, kulturze i gospodarce – powiedział Tomasz Przybek, prezes spółki Fratria, wydawcy „wSieci”. – Ścisła współpraca pisma z naszymi portalami, m.in. wPolitce.pl pozwala na wykorzystanie potencjału nowych mediów. Warto też zauważyć, że w tym tygodniu liczba fanów profilu „wSieci” na Facebooku przekroczyła 60 tys. Dostrzegamy też rosnące zainteresowanie stronami tygodnika wśród reklamodawców, bo – jak słyszymy - nie można pomijać w planowaniu kampanii tak dużego medium. Te firmy, które z reklamy u nas skorzystały podkreślają, że wyniki ich sprzedaży pokazują, iż u nas jest konsument, są młode rodziny, które są ważną grupą odbiorców.

Tygodnik „wSieci” podsumował pierwszy rok działalności, który zamyka wynikiem w sprzedaży ogółem na poziomie 94 659 egz.*. Równocześnie rozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa pisma. Spoty pojawiły się w stacjach TVP. Wzmocnieniem jest równoległa kampania produktowa w radiu i w internecie. Kampania potrwa do końca lutego.

- Mamy powody, by dziękować czytelnikom za zaufanie i pomoc. Wygraliśmy spór o tytuł, wytoczony nam brutalnie przez konkurencję. Dzięki czytelnikom właśnie i dla nich mieliśmy siłę stawić opór bezpodstawnym zarzutom – komentuje redaktor naczelny, Jacek Karnowski. - Redakcja tygodnika ciągle zyskuje nowych, cenionych autorów, dzięki którym czytelnicy mają pewność, że otrzymują pismo ciekawe i profesjonalnie przygotowane.

Odważny tygodnik młodej Polski rozwija się dynamicznie, zdecydowanie umacniając pozycję rynkową w wybranych segmentach, ale – co podkreśla publicysta Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii - na stabilnych podstawach: polskim kapitale, rozsądnej polityce finansowej, unikaniu wszelkich uzależnień, nadmiernego zadłużenia czy sięgania po niepewne pieniądze.

- Mamy ambicje być najważniejszym w Polsce pismem konserwatywnym. Obserwując dane sprzedażowe i postawę czytelników, którzy właśnie u nas rozpoznali ten niepokorny duch, znany z dawnego "Uważam Rze", możemy mieć nadzieję, iż jesteśmy na dobrej drodze – mówi Jacek Karnowski.

- Zarząd Fratrii cieszy także to, że po roku mamy stabilną sytuację ekonomiczną, zrealizowane wszystkie cele przychodowe oraz ustabilizowane na rozsądnym poziomie koszty. Nie musimy też  szukać ratunku w drastycznym obniżaniu jakości papieru i innych elementów naszych produktów. Jesteśmy i pozostaniemy w segmencie wysokojakościowych tygodników społeczno-politycznych, atrakcyjnych dla czytelników i reklamodawców – podkreśla Michał Karnowski.

 

* dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy



 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła

Szanowny Czytelniku

Chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych osobowych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 r., zgodnie z instrukcjami, o których mowa poniżej.

Od 25 maja 2018 r. zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane w skrócie również jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, i wprowadza wiele zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych. Przed przejściem do serwisu naszym celem jest zapoznanie Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz przepisami, które niebawem wejdą w życie, tak aby dać Ci szeroką wiedzę i bezpieczeństwo korzystania z naszych serwisów internetowych Prosimy Cię o zapoznanie się z podstawowymi informacjami.

Co to są dane osobowe?

Podczas korzystania z naszych usług internetowych Twoje dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach, instalowanych przez nas lub naszych Zaufanych Partnerów na naszych stronach i urządzeniach do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu udostępniania personalizowanych treści i reklam, bezpieczeństwa oraz analizowania ruchu na naszych stronach.

Kto będzie administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorami Twoich danych osobowych będzie Fratria sp. z o.o., a także nasi Zaufani Partnerzy, tj. firmy i inne podmioty, z którymi współpracujemy przede wszystkim w zakresie marketingowym. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie pod niniejszym linkiem „Zaufani Partnerzy”.

Po co są nam potrzebne Twoje dane?

Aby dostosować reklamy do Twoich potrzeb i zainteresowań, zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług oraz dokonywać pomiarów, które pozwalają nam ciągle udoskonalać oferowane przez nas usługi.

Twoje uprawnienia

Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych osobowych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych, możesz ją w każdej chwili wycofać. Przysługuje Ci również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.

Zgoda

Wyrażenie przez Ciebie zgody jest dobrowolne. W każdym momencie możesz również edytować swoje preferencje w zakresie udzielonej zgody, w tym nawet wycofać ją całkowicie, klikając w ustawienia zaawansowane lub wyrażając zgodę i przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa, jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz na naszych stronach internetowych). Jeśli chcesz się zgodzić na przetwarzanie przez Fratrię sp. z o.o. i jej Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie z naszych stron i aplikacji internetowych, w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików danych, możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Zgadzam się i przechodzę do serwisu”. Jeśli nie chcesz wyrazić opisanej wyżej zgody lub ograniczyć jej zakres, prosimy o kliknięcie w „Ustawienia zaawansowane”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnień przeczytasz na „Polityce prywatności”.

×

Ustawienia zaawansowane

Aby dostosować reklamy i treści do Twoich potrzeb i zainteresowań, zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług oraz dokonywać pomiarów, które pozwalają nam ciągle udoskonalać oferowane przez nas usługi, podczas korzystania z naszych usług internetowych Twoje dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach instalowanych przez nas lub naszych Zaufanych Partnerów na naszych stronach i urządzeniach do zbierania i przetwarzania danych osobowych.

Aktywna zgoda

Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies, jak też na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowanie, moich danych osobowych pozostawianych w ramach korzystania oferowanych przez Wydawnictwo Fratria sp. z o.o. oraz zaufanych partnerów usług Wydawnictwa. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w ramach korzystania z oferowanych przez Wydawnictwo Fratria zaufanych partnerów usług. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnień przeczytasz na Polityce prywatności.