Wysokie notowania tygodnika „wSieci” w mediach społecznościowych

opublikowano: 19 listopada 2013

Profil facebookowy odważnego tygodnika młodej Polski „wSieci”, który zdobywa uznanie czytelników i użytkowników, został dostrzeżony także przez ekspertów. W rankingach fanpage’y „wSieci” kolejny raz zyskał wysokie noty. 

Dziękujemy za zaufanie i… zaangażowanie.

raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl, który analizuje wyniki fanpage’y facebookowych w 16 najważniejszych kategoriach, profil tygodnika „wSieci” drugi miesiąc z rzędu uzyskał najlepszy wynik w kategorii prasa SII 2! (SII - Social Interaction Index - wskazuje sumę ważoną postów, komentarze i like'i fanów w stosunku do liczby fanów). Tym razem profil tygodnika młodej Polski wyprzedził m.in. Digital Camera Polska (2 miejsce), tygodnik „Wprost” (3 miejsce) oraz „Tygodnik Lisickiego” (5 miejsce). Dodatkowo wSieci pojawiło się w TOP 15 polskiego Facebooka (zestawienie wszystkich kategorii łącznie), zajmując wysokie 10 miejsce.

Równie dobrze „wSieci” radziło sobie w zestawieniu stworzonym przez firmę Sotrender. W październikowym Fanpage Trends  w kategorii „prasa” profil zajął miejsca na podium we wszystkich wskaźnikach jakościowych (zaangażowanie, interaktywność i „mówią o tym”), a dodatkowo post z okładką jednego z październikowych wydań (okładka ze zdjęciem Donalda Tuska i Władimira Putina w Smoleńsku) był drugim najbardziej angażującym komunikatem w zestawieniu.

Profil tygodnika został również wysoko sklasyfikowany w kategorii „media”, gdzie zajął 4 miejsce w zestawieniu mówiącym o liczbie wszystkich interaktywności na profilu.

Biorąc pod uwagę jedynie tygodniki opinii to profil „wSieci” angażował więcej fanów niż np. „Gość Niedzielny”, „Newsweek” czy „Polityka”. Jeżeli spojrzymy na liczbę wszystkich aktywności fanów na profilu (wskaźnik interaktywności) zauważymy, że fani tygodnika młodej Polski wygenerowali ich więcej niż „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek” i „Tygodnik Lisickiego” łącznie!

Treści proponowane przez profil tygodnika „wSieci” nie tylko angażują użytkowników portalu Facebook, sprawiają również, że liczba sympatyków tygodnika stale rośnie. W październiku 2013 do profilu dołączyło prawie 6 tysięcy osób a ich liczba niebawem przekroczy 50 tysięcy!

Wszystkim naszym „fanom” serdecznie dziękujemy za wszystkie wiadomości, komentarze, „polubienia” i udostępnienia naszych treści. To dzięki Wam jesteśmy coraz lepsi! 

Za prowadzenie fanpage’u tygodnika odpowiedzialna jest agencja Apella S.A.



 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła